you mean the world to me



kära ni, jag vet inte ens hur jag ska börja.
Ni är bland det bästa som hänt mig! Det ända som ska bli tråkit med att sluta nian är att jag inte kommer att gå i samma skola som er. För vi är väldigt olika, alla fyra.

Erica, min bästa vän! Det var för ungefär ett år sen som vi blev riktigt bra kompisar. Det är ganska kort tid, men det är få som förstår mig som du gör. Det jag gillar med våran vänskap är att vi kan ha hur roligt som helst men också kan prata om jobbiga saker.  Att du kom hem till mig ikväll, och tröstade mig betyder hur mycket som helst. Jag älskar dig erica!

Frayday, du är hur underbar som helst. Och du är en av de roligast människorna jag någonsin mött. Att lyssna på hur du klagar på allt vardagligt i skolan är bland det roligaste jag vet, vilket låter kosnstigt eftersom klagande människor igentligen sucks. You're my sunshine! and i don't know what i'd do without you.

Steff, min vänn på andra sidan jorden, jag saknar dig! Du är den jag känst längst av er tre. Vi var väldigt bra kompisar förut, men sen av någon onödig anledning så slutadde vi prata. Det var nu i sommras som vi hittade varandra igen, och jag är väldigt glad över det. du är underbar och bäst, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Jag blir sa glad nar ngn skriver sa starka ord om en , beror mig mycket! Tack Linn!!!!!!!

2008-01-10 @ 22:42:46
URL: http://badmonday.blogg.se
Postat av: FRIDA

Vad glad jag blir, du betyder baouta mycket för mig oxå och när du skriver om mig så blir jag helt varm för jag vet att det är sanning, tack Linn, u make me so very happy :)

2008-01-11 @ 16:34:39
URL: http://svenmarang.blogg.se
Postat av: Erica

tack gumman, det värmde verkligen! :) you mean the world to me!

2008-01-29 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0