tråk.

ja denna kväll blev inte alls som jag hade tänkt mig, eftersom nu sitter jag hemma.
jag skulle vara med miranda ikväll, men så blev det icke. för den lilla damen låg och sov. Och vi hade planerat att gå hem till en friend, men han sov. Ja, jag kanske också borde ta och sova?
Jag känner inte för att gå ut heller i det här vädret. Det är helt sjukt hur det blåser, jag höll på att blåsa omkull idag när jag skulle hem till min kompis erica.
Ja, nu ska jag väl försöka utnyttja tiden så bra som möjligt. Typ plugga, på en lördag kväll haha thanks my sleeepy friends!
tråkit inlägg från en uttråkad linn som lyssnar på arg musik så att hon inte ska vara ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0