mhm, funny...

kära läsare, jag har varit en dålig bloggare på senaste tiden, shame on me.
ja jag kan väl berätta om lite tråkiga saker som hänt  i skolan:
jag frida shane och lite random people kom på en jätteprettydans till all i want for xmas is you.
det har varit äcklig mat i skolan ( fet äcklig snusk korv och potatisbullar)
miranda har varit smart.

miranda: idag ska jag träffa en jättesnygg kille..
carro: vem?
m : han kommer från en stad som börjar på J.
linn: Jakobsberg?
m : nej
l: Jokkmokk?
m: nej, göteborg.

smaart miranda! nej nu ska jag skriva nån tråkig text på enngelska, sen kolla på ugly betty sen träna om jag orkar, yeye.
syns

Kommentarer
Postat av: julia

Gällivare stavas inte heller med j, bra :p

2008-01-16 @ 18:02:20
URL: http://jjuulleenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0