living on the edge, rötbettsmacka!

nu sitter jag här och gör någonting väldigt riskabelt...
jag sitter och äter rödbettsalladsmacka med röttbullar över den nya datorn, och på våran relativt nya soffa, DOM DOM DOM DOM!
känner att detta bara kommer att sluta illa, but hey, i don't hate it!

Snart ska jag skriv en text om charls darwin (CHARLS WHO!?). Sen läsa lite ur min bok, "stupid white men" med michael moore. Japp..
Efter det träna lite med yoga bollen eftersom jag inte hinner gå att gymma, sen ska jessica komma över och vi ska laga middag och sen bege oss till åkersberga revyn.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HELL! ska man skriiva om charlie gubben? DAAMN!
det där med indien låter inte dumt, är det ok om jag är på?

2008-01-04 @ 21:09:07
URL: http://svenmarang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0