i will survive a broken heart

förhållanden tar slut varenda dag, det är sånt som händer, det är en del av livet.
det finns nog miljoner människor på denna planet som just i denna sekund sitter och gråter sönder sitt hjärta.
jag ska inte vara en av dem längre.

du har gjort illa mig tillräckligt, inge mer.

istället ska jag vara glad för det här, att jag vet att jag kan älska. och att jag har fått vara med om mer kärlek än vissa, sorligt nog, gör under hela sin livstid.  även fast det suger ibland, jag menar verkligen suger, så vet jag att jag klarar det här.

och en dag så kommer jag hitta någon som ser på mig som jag såg på dig.
det vet jag, någon dag...

Kommentarer
Postat av: Harry

jag har fått vara med om mer kärlek än vissa, sorligt nog, gör under hela sin livstid...
Känner mej ganska träffad:(

2008-01-20 @ 03:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0