emotions and bananas

här sitter jag och äter banan och gråter.
jag gråter nog mest för att jag är trött, är igentligen inte ens särsillt ledsen.
och jag äter banan för att jag är hungrig, eller nej igentligen inte.
men det var e ganska rolig kombintion dock.
nu ska jag titta på gossip girl och måla naglarna...
ja, jag är den ytligaste och djupaste människan du någonsin kommer att möta. naat.
men jag är ganska mycket av båd delarna.
nu är min banan slut.
och tårarna.

image23
ja, en banan.
världens roligaste frukt.


Kommentarer
Postat av: Harry

måste säga att jag blev sugen på banan av dendär bilden och att jag tycker att du e mer djup än ytlig.. :)

2008-01-24 @ 18:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0