britneys breakdown.

image25

ungefär såhär känner jag mig idag,
fast med hår..

nej det kanske var dumt sagt alltså. för jag känner faktiskt lite medlidande (observera LITE) för henne. Det kan faktiskt inte vara lätt att vara hon. Stå på scen hela sin barndom, och alltid måste tänka på hur man ser ut och vad man gör. Tänk att alltid behöva vara perfekt. Tänk att alltid bli förföljd av papparazi, och när dom lyckas ta en ful bild på en, så blir det framsidan på nästa dags skvallertidning. Att om man kysser någon, så vet hela världen om det nästa dag. Det kan faktiskt inte vara lätt att vara henne...

Nej nu har jag varit tillräckligt snäll för hela veckan (you don't have to tell nobody)

see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0