tjugofemte december tvåtusensju.

hello.
nu ska jag snart iväg och gymma, den bästa medecinen som finns när man är lite deppig,
jag ska också träna bort all julmat, fast jag har faktiskt inte ätit s¨mycket julmat iår. för jag brukar börja med sill och potatis, sen när jag har ätit det så brukar jg vara jättemätt och orkar inte äta mer.. smaaart!¨

Och juste jag vill göra alla lite avundsjuka genom att säga att jag nu sitter i min säng med våran nya bärbara data, som har inbyggt webcam och massa roliga saker, i know you're envyous!
hörs sen, pusselipus. 

bytheway så är det "alla som inte dansar är våldtäcktsmän" på mtv, bara jag som tänker på grinda? haha...


Kommentarer
Postat av: sophie

jag utmanar dig att förutspå 2008 med den här listan! vem å vilka kommer det pratas om? vilken blir årets trend? du gissar!

lillafi.blogg.se/1198606204_en_...jord_lista.html

2007-12-25 @ 20:34:48
URL: http://lillafi.blogg.se
Postat av: ida

Jag tänker helt klart på grinda när jag hör den :)haha

2007-12-25 @ 21:10:23
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0