steff <3

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along,
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want
And she will be loved

Steff skickade just den här låten till mig, hon sa att den påminde om mig.  Den kanske gör det. Jag vet inte.
Hon åker idag till Singapore, och är borta i en månad.
Jag kommer att jag mår bättre när du kommer hem, jag tror inte att såret kommer att läka på så kort tid, men jag ska försöka.
Hon har känt mig hela tiden som den här långa jävla prosessen har pågått. Sen den första gången han pratade med mig.
Tänk hur mycket vi har förendras steff..
 Du va den där hårda och söta  tjejen som man inte ville bråka med haha, och jag, jag var tjejen som alltid hade på sig rosa. Som alltid skrek och skrattade.

Dom personerna är vi inte idag, iallafall inte jag.

Jag hoppas att du får det hur kul som helst i singapore,

Jag kommer att sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0