sale

Idag var jag och lina ( plus halva sverige) och handlade på julrean.
Och jag köpte faktiskt inga onödiga köp, nästan...

Jag köpte:
Svart Klänning- Gina tricot 99.50:- ( och jag gav de 50 öre som blev över till röda korset, jaag är så duktig)
Grå tröja - Hm 98:-
Armband - Indiska 25:-
3 par hotpants - Hm 98:-
Och ett par andra hotpants för 59.90 svenska riksdaler.

Japp, det var allt. Jag ska nog åka in till stan så jag kan få slösa pengar på Urban Outfitters och topshop.
Det roligaste med min och linas shoppingrunda var när jag skulle prova jeans.
Det var en jättetrevlig snubbe som jobbade där som hjälpte mig.
Han gav mig olika par jeans och alla satt ganska bra. Sen så gav han ett till par jeans som han sa att han inte trodde skulle sitta likabra på mig, jag förstod inte varför och beslöt mig för att prova dom iallafall.
Och ja! Mina drömjeans, dom satt helt perfekt och jag ville aldrig skiljas från dom.
Dock ett litet problem, det gick inte att stänga gylfen..

Försäljaren: Hur sitter dom?
Jag: Jo, dom sitter jättebra men jag kan inte stänga gylfen.
F: Vill du ha hjälp?

WHAAT? nej jag vill inte ha hjälp av någon med att stänga gylfen. Bara jag får se julskinkan (alltså jag är ju för rolig).
J: Nej det är lugnt.
F: jo men vänta lite jag ska gå och hämta Hanna(antar att hon också jobbade där) så kan  hon hjälpa dig. Vi har hjälpt folk med det här tusen gånger.
J: Nej, alltså..

Japp så han gick alltså för att hämta hjälp, så att jag kunde få på mig jeansen. Jag blev ännu mer desperat att få på mig jeansen. Så jag fick lite moraliskt stöd av lina. "Tryck!"  sa hon, och dom andra i affären måste tro att jag skulle föda barn, eller nja, så dramatiskt var det kanske inte.
Jag lyckades tillslut stänga gylfen innan någon kom för att hjälpa mig. Hallelujah!
Imorgon ska jag tillbaka till täby för att köpa mina drömjeans, förhoppningsvis lyckas jag töja ut dom lite mer...

Tudilooo/  linnellen

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst låter de nice ? :D

2007-12-27 @ 01:55:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: lajna

HAHAHAH!

2007-12-27 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0