nio dagar efter

Det är nu jag gör det som jag absolut inte borde göra, tänker tillbaka.
på det som va, på det som vi hade. och det är nu jag förstår hur mycket jag saknar dig, hur tomt det är utan dig.

Jag mår relativt bra nu. Jag kan le, jag kan äta, jag kan sova, jag kan plugga, jag kan skatta.
Men det finns stunder när jag är själv, då jag mår som jag gör nu.
När jag tänker tillbaka.
Det jag kommer att sakna mest är att sova med dig, och sen vakna upp med dig brevid mig.
Och ont gör det, så jävla ont.

Men det är dags att gå vidare antar jag. Jag får vara glad över vad vi har haft, du och jag.
Det konstigaste är att jag gick och förberedde mig på att vi skulle göra slut, och sen när det tog slut va jag inte alls beredd.

Jag klarar det här. Jag kommer att gå vidare.
 Jag kommer aldrig att glömma dig, oss, vi, du och jag, L&D.

Kommentarer
Postat av: sofi

det känns som det här var ett väldigt olikt brakeup än det förra...

2007-12-22 @ 19:03:57
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0