jag kommer att sakna dig

jag vill börja om.
jag vill börja på nytt.
jag vill glömma.

Ni tror att ni hade rätt. Ni tror att an sårade mig, men det är fel.
Det är jag som sårade mig själv. Jag sa en sak till han som jag aldrig borde ha sagt.
Jag sa det för att jag var arg. "jag vill inte det här längre"
Det känns som dom dumaste orden jag någonsin sagt.
Men det är så, ibland passar folk inte ihop
Ibland räcker det inte med bara kärlek.

Jag bli starkare, det är det enda positiva. Men jag vill inte bli starkare.

All kärlek i mitt liv har känts som prövning, som att det inte är meningen att jag ska vara lycklig nu.

Jag ska bygga upp mig själv så att jag kan bli lycklig och kär sen.


Jag borde hitta någon ny, någon som behandlar mig bra, någon som ger mig vad jag behöver.

Någon som respekterar mig, någon som älskar mig.

Men inte ännu...

Idag är det tisdag, vi var alltid med varandra på tisdagar. Vi tittade på Deppe houvife och ugly betty.
Och så låg vi och kramades i min säng, varje tisdag.
Ikväll får jag titta själv, utan dig.

Jag vill inte att de ska  vara så här! Men du tror inte att det går. Vi tjaffsade för mycket, om små saker. Saker som inte betydde ett skit!  Du har svårt för det här med kärlek. Jag har sagt att jag förstått. Och jag har sagt att jag kunde vänta. Jag ville att du skulle älska mig, jag trodde att det skull gå.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, vare sig jag vill eller inte.
Du är min första kärlek, och älskar dig, det gör jag.
Sakna dig, det kommer jag att göra.
Glömma dig, ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0