I'm starting something new,without you.

Ja dessa nyårslöften som alla pratar om..
Ja den vanligaste är väl att sluta röka, men jag röker ju inte ens.. Så det kan jag inte sluta med.
Och banta, ja det är ju också en klassiker. Men jag har faktiskt ingenting jag behöver banta, så d går ju inte heller...

Den 31 dec 2006 så satte jag mig ner för att skriva 2007s nyårslöften...
Det jag skrev var : Slå ner en viss tjej, sluta prata med en viss kille, gå ner tio kilo, ta tag i skolan.

Jag slog aldrig ner henne(även fast jag kanske borde ha gjort det då), Jag slutade absolut inte prata med honom.
Tio kilo haha, nja jag åkte inte till nån anorektiker klinik direkt, Och jag sköt skolan mycket bättre.

Japp det var mina sjuka nyårslöften då...
I år, satsar jag på att gå ner 20 kilo, juust kiddin. Nej men jag skoa nog börja träna mer (för att jag mår bra av det) sköta skolan håller jag kvar(JAG SKA FÅ TILLBAKA MITT VG I BILD; ARG). Jag tänker inte slå ner någon och ja ska nog inte sluta prata med någon heller.
Detta år ska jag förhoppningsvis ta bättre hand om mig själv. Bry mig om min egen lycka.
 
Äh ill make it! Hallelujah hit och dit.
Nu ska jag ställa ner denna underbara laptop på golvet, och försöka få lite sömn. Sen vakna upp med ett leende på läpparna. För imorgon så blir det ett nyt år, ett jävligt bra år, mitt år


Kommentarer
Postat av: ida

fan va bra!

2007-12-31 @ 02:28:22
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0