i'll get over it.

idag är det julafton och jag mår bra. Jag har haft en bra dag. Jag vaknade upp av att ha fått en massa god jul-sms. Det är konstigt att man kan bli så glad av sms.. Men jag blev väldigt glad. Jag är glad över att jag har er mina älskade vänner!
Jag funderar på att göra denna blogg icke anonym.
 Jag startade den för att jag hade blivit sårad, igen. Jag ville skriva av mig. Jag trodde att det skulle bli som förra gången jag blev sårad av han. Att jag inte skulle bry mig om något, sluta äta, ge upp...
Men jag mår fan bra! Idag har det gått två veckor sen vi gjorde slut, och jag känner mig bra!
Jag ska inte gå runt och skapa mina egna helvetten.
Jag har klarat det här förut, och den här gången är jag mycket starkare och vet bättre.
what doesn't kill you makes you stronger


Kommentarer
Postat av: ida

Linn, du är bäst!
God jul igen ( även fats det är lite sent) :)

2007-12-25 @ 01:35:05
URL: http://whogivesafckanyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0